info[at]lgrental.co[dot]uk
Hibabejelentés módja
Kérjük, hogy azonnal jelents nekünk minden meghibásodást, amint észreveszed, hogy elkerülhessük egy nagyobb probléma kialakulását, az ingatlanban keletkezett kár növekedését és a te és a többi lakó esetleges egészségkárosodásod/egészségkárosodását. Ha úgy látod, hogy karbantartásra/javításra van szükség az általad lakott ingatlanban szólj nekünk az első adandó alkalommal! Különösen igaz ez azokra a meghibásodásokra, melyek károsíthatják az egészséget ( pl: hibás elektromos vezeték) az észlelést követően azonnal jelentsd, mert a javítással járó problémák vagy az ingatlanban lévő körülmények szintén árthatnak az egészségednek! Fontos azonban, hogy a hibabejelentésnél mérlegeld a meghibásodás sürgősségét és annak megfelelően jelentsd. Pl: ha elromlik a mosógép az kellemetlen és fontos, hogy minél előbb megjavíttassuk vagy cseréljük, de nem számít sürgősséginek, ezért kérjük, hogy az ilyen jellegű problémát ne a vészhelyzet esetére fenntartott telefonszámunkon jelezd az éjszaka közepén /mert akkor ráadásul szerelőt sem tudunk hívni/, hanem vagy hívj minket nyitvatartási időben (09.00-17.00 óráig H-P-ig) vagy jelentsd nekünk a problémát emailben Ha viszont, pl. csőtörés van éjjel 2-kor és ömlik a víz a lakásba, kérjük, ne várj reggelig, hogy kinyisson az irodánk és akkor jelentsd a problémát, hanem azonnal hívd a vészhelyzet esetére fenntartott telefonszámunkat és jelentsd nekünk, hogy mi a baj.
Gázszivárgás vagy szénmonoxid mérgezés esetén azonnal hívd a 0800 111 999 –as számot!
Mielőtt bármilyen hibát jelentesz nekünk, kérjük, győződj meg a következőkről:
1. Elektromos hiba – Áramhiány esetén ellenőrizd le, hogy a., a feltöltőórán van összeg/pénz a szolgáltatáshoz. ; b., az áramszolgáltatónál nincs probléma az általad lakott ingatlan áramellátásában. Az utóbbi esetben kérdezd meg a szomszédokat, hogy ők tapasztalták-e az általad észlelt hibát!
2. Nincs gázszolgáltatás –Ellenőrizd le, hogy a., a feltöltő órán van összeg/pénz a szolgáltatás igénybevételéhez!; b., a gázszolgáltatónál nincs probléma az általad lakott ingatlan áramellátásában. Az utóbbi esetben kérdezd meg a szomszédokat, hogy ők tapasztalták-e az általad észlelt hibát!
3. Nincs melegvíz és/vagy fűtés – Győződj meg róla, hogy a bojler víznyomása 1-1,5 bar között van! Gázbojler esetén lásd a 2-es (Nincs gazszolgaltatás) pontot további ötletért!
4. Háztartási készülékek nem működnek – Ellenőrizd le, hogy a dugvillában található biztosítékot (pl: vízforraló, kenyérpirító, stb)és a konnektor kapcsoloja fel van kapcsolva! Lásd az 1-es pontot (Elektromos hiba) további ötletért!
Milyen információt kell megadnod, amikor jelentesz nekünk egy hibát?
- Teljes neved;
- Címed (ahol a hiba elhárítására szükség van);
- Telefonszámod, melyen szükség esetén elérhetünk további információkért vagy időpont egyeztetés miatt;
Mikor lenne a legalkalmasabb a javítás;
- Bármilyen speciális igényt, pl: halláskárosult vagy és nem hallod meg a kapucsengőt;
- További fontos részletet, melyet fontosnak tartasz a hibával és elhárításával kapcsolatban;